Vi använder cookies för att kunna ge
dig ett personligt och anpassat innehåll
i webbutiken, och för att kunna marknadsföra
saker som vi tror att du gillar.
Genom att klicka på "Det är ok!"
godkänner du användandet av cookies.
Vill du läsa mer om cookies, inte godkänna cookies eller anpassa vilka - klicka här.
Kundkommentarer om denna artikel: (Snittbetyg 4.86 baserat på 7 röster.)
Betyg: 5 av 5 av Pinglan i Sundsvall 2026-01-12 Perfekt passform och snabb leverans! En riktigt härlig och skön byxa som räddar min garderob Nu kan jag känna mig fin och kan kombinera med olika överdelar Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av IB 2025-11-28 De är jättebra, jag har ett par som är ett par år. Fungerar lika bra en. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Gunilla E 2024-11-24 Byxan satt perfekt, tog en mindre storlek och det var tur. Väldigt skön att ha på sig och flosset på insidan gör den varmare. Rekommenderas verkligen. Dessutom var leveransen blixt snabb. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Marget R 2019-12-22 Byxan är fin och behaglig och satt perfekt med en storlek mindre än jag har i vanliga fall. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 4 av 5 av marianne 2019-12-20 Skön och sitter perfekt, förutom längden som alltid får kortas av. Väntar på 7/8 dels på vinterbyxan också som blir lagom i längd. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Bulla 2019-11-30 Mycket fina byxor.Sitter bra.Super snabb leverans. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
Betyg: 5 av 5 av Kh 2019-09-30 Supersköna byxor sitter mycket bra, år så så nöjd med dessa sköna byxor. Har haft LauRie Kelly vinterbyxa, svart hemma.
En av de senaste kommenterade: Shorts, marin Mycket bra pris på så bra kvalitee. ...Klicka här
En av de senaste kommenterade: Didriksons Marta-Lisa, ruby red Vacker röd jacka, bra passform, kommer att lysa upp i...Klicka här
Några av de senaste inlägg i sociala medier! Du följer väl @joolinse #joolinse på Instagram & Facebook
Så skönt i sommar! Behaglig ren bomull som vävts i seerzucker-struktur är denna blus behagligt sval. Marin blommor... Läs inlägget på Instagram eller Facebook.
Nyligen prissänkt: Skön sommarklänning. Vit Otroligt användbar och snygg skjorta som kan användas till både vardag och fest beroende på vad man sätter till....... Klicka här
En av de senaste nyheterna: Top från danska Jensen, dimblå Fint mönsterstickad i viscos (naturmaterial) med polyesterstretch. Utställd ärm och behaglig vidd. Toppen passar utmärkt...... Klicka här